Долинська громада
Запорізька область, Запорізький район

Пам’ятка щодо необхідних для проведення організаційних заходів при відкритті оздоровчих закладів для дорослих.

Дата: 06.05.2019 08:36
Кількість переглядів: 1596

     Порядок відкриття оздоровчих закладів для дорослих та режим роботи закладів оздоровлення регламентується розділом 7 ДСанПіН «Державними санітарними правилами по розміщенню, улаштуванню та експлуатації оздоровчих закладів», затверджених наказом МОЗ України 19 червня 1996 року за № 172,  саме:

не пізніше ніж за 20 днів до першого заїзду відпочиваючих спеціальною комісією за участю представників  Головного та територіальних  управлінь Держпродспоживслужби області в присутності відповідального представника оздоровчого закладу і медичного працівника здійснюється перевірка готовності  закладу до відкриття.

     Визначення ступеню готовності до відкриття і функціонування оздоровчих закладів для дорослих оформлюється актом встановленого зразку - «Акт  приймання  оздоровчих закладів для дорослих» (згідно форми №316/0, затвердженої наказом МОЗ України 11.07.2000 № 160). Без цього акту (без зауважень) функціонування закладу не дозволяється.

 

Перелік необхідних документів, які повинні бути в наявності у власника для можливості початку функціонування оздоровчого закладу

  1. Розрахунок потреби води для побутових потреб.

2.Схема водопровідних споруд і мереж, які проходять на території закладу з нанесенням  сховищ питної води, камер перемикання, гідрантів   оглядових колодязів, сухих колодязів, ділянок спорожнення водопровідної мережі та інше в масштабі 1:500;  технологія промивки та дезінфекції водопроводу.

Договори на інженерне забезпечення: водопостачання, водовідведення, видалення твердих та рідких побутових відходів, харчових відходів (при наявності харчоблоку).

3. Документи, які  підтверджують готовність до експлуатації водопровідної та каналізаційної мереж оздоровчого закладу (акти ревізій споруд водопостачання, каналізації, водорозподільної та каналізаційної мереж; акти про проведення планово-попереджувальних ремонтів; акти проведення промивки та дезінфекції споруд та мереж, акти гідравлічних випробувань).

4. Акт готовності до експлуатації місць масового відпочинку та пляжу оздоровчого закладу, Паспорт підводної частини акваторії пляжу (водного об’єкту).

5. Акт готовності до експлуатації та надання медичної допомоги здоровпункту,  ізолятору чи медичного блоку оздоровчого закладу чи договір з медичним закладом на медичне обслуговування (забезпечення медичним персоналом, необхідними медикаментами, обладнанням та інструментарієм) на період функціонування закладу в літній період.

6.  Список працівників закладу з вказівкою посад, особисті медичні книжки з пройденим медоглядом та допуском до роботи.

7. Акт готовності до експлуатації харчоблоку, їдальні чи іншого закладу громадського харчування оздоровчого закладу, наявності підготовленого персоналу з пройденим періодичним медичним оглядом, про що засвідчують записи в особистих медичних книжках працівників.

8. Довідку про державну реєстрацію потужностей закладу громадського харчування, торгівлі (при наявності).

9.  Договір на проведення відомчого лабораторного контролю.

10. Договір на централізоване прання.

11. Договір на проведення дезінсекції та дератизації, тощо.

12. Результати лабораторних досліджень питної води, води водоймищ, піску, лабораторного контролю умов виготовлення продукції та якості готової продукції.

 

 

Відкриття оздоровчих  закладів для дорослих допускається при

наявності результатів проведеного суб’єктами господарювання  лабораторного контролю:

в об’ємах та з періодичністю, що регламентуються  пп. 5.62: 6.1: 7.7: 7.11: 7.12 ДСанПіН «Державними санітарними правилами по розміщенню, улаштуванню та експлуатації оздоровчих закладів», затверджених наказом МОЗ України від 19.06.1996 року № 172, а саме:

  • води питної, відібраної не менше ніж в 5-и точках (при незначному розгалуженні водопровідної мережі в 3-х точках) (п.7.7.);
  • відомчий лабораторний контроль на харчоблоках при оздоровчих закладах умов виготовлення продукції та якості готової продукції з кратністю проведення 1 раз на місяць згідно п. 5.62 цих правил  та п. 4.1 розділу 4 ДСП 4.4.5.078-2001 «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування»;
  • води відкритих водойм (не менше 2-х разів за усіма санітарно-хімічними і мікробіологічними показниками до початку купального сезону та не менше 2-х разів на місяць в період купального сезону. Кількість проб перед початком купального сезону - 2 проби річкової води (на 1 км вище по течії та в межах зони купання) та 3 проби води на морях і водосховищах (100м. - 1 км. по обидві сторони та в межах зони купання) та у період купального сезону відбір проб води проводиться не менше ніж у 2-х точках, вибраних відповідно до характеру, протяжності та інтенсивності використання зон;
  • піску на забруднення яйцями гельмінтів (не рідше 1 разу на місяць , згідно п. 6.1).

 

Увага! Відповідно до пп. 7.21 - 7.22 «Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» № 172 від 19.06.1996р.  адміністрація та медичний персонал закладу забезпечує контроль за дотриманням вимог санітарного законодавства та несе персональну відповідальність  за його порушення. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора