Долинська сільська територіальна громада

Запорізького району Запорізької області

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі.

Дата: 17.10.2025 10:25
Кількість переглядів: 63

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА

ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ

ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про

ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Вид закупівлі

Відкриті торги з особливостями

Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Ідентифікатор закупівлі

UA-2025-10-16-010660-a

Назва предмета

закупівлі

ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали (Шифер IFCEM HТ 8-хвильовий безазбестовий (або еквівалент) ДК 021:2015: 44111000-1)

Обґрунтування

розміру бюджетного

призначення

196 500,00 грн. (Сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ розмір призначення, визначений відповідно до планової потреби

Обґрунтування

технічних та якісних

характеристик

закупівлі

Шифер IFCEM HТ 8-хвильовий безазбестовий (або еквівалент) ДК 021:2015: 44111000-1 – 500 шт.

Замовник залишає за собою право зменшити обсяги закупівлі після укладання договору у разі зменшення фінансування та/або виробничої потреби Замовника. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження з урахуванням усіх  платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.

Строк поставки товарів: партіями відповідно до заявок Замовника протягом поточного року до 15.11.2025 року.

Поставка товару відбувається за адресою: 70420, Україна, Запорізький р-н, Запорізька обл., с. Долинське, вул. Шкільна, буд. 5а за рахунок постачальника (вартість доставки входить до вартості товару).

Поставка товару може відбуватись партіями за заявкою замовника. В такому разі кожна партія товару, повинна бути доставлена протягом п’яти робочих днів з моменту такої заявки. Вимоги щодо якості товару: товар повинен бути новим, повинен відповідати діючим стандартам та вимогам України, гарантія на товар повинна бути не менше гарантії заводу виробника.

Ціна тендерної пропозиції включає: ціну Товару; всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Покупцю; всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного складу Покупця, затрати по зберіганню Товару на складі Постачальника.

Учасник гарантує:

- належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність чинним стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару (не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати поставки, але не менш, ніж встановлено виробником Товару). Гарантійні зобов’язання на Товар починаються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної;

- що Товар буде супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства України (сертифікат відповідності/якості та/або паспорт/сертифікат якості виробника, та/або інший документ, якщо таке встановлено);

- що Товар, який поставляється, є новим, в готовому до використання за призначенням стані без зовнішніх або прихованих пошкоджень;

- що Товар не є виставковим та/або дослідним зразком;

- що упаковка та маркування Товару має відповідати чинним ДСТУ (ТУ, ГОСТ) та вимогам для даного типу Товару, якщо такі встановлені.

- що Товар який буде поставлено виготовлений не раніше 2024 року.

- що Товар який буде поставлено відповідає вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам (ДСТУ), технічним умовам (ТУ), ISO та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару.

- що Товар у випадку виявлення недоліків під час прийому-передачі або у випадку виявлення протягом гарантійного терміну прихованих недоліків, буде замінений на новий з тими ж характеристиками, тієї ж марки та моделі, а гарантійний термін на замінений товар почне спливати лише після прийому такого заміненого товару Замовником.

В складі тендерної пропозиції учасник надає:

-        Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури.

-        Лист у довільний формі, в якому Учасник гарантує що пропонований ним Товар є новим і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи, а гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становитиме не менше 12 місяців з дати поставки.

-        Документ, що підтверджує якість пропонованого Товару (сертифікат якості та/або декларацію відповідності та/або інструкція та/або технічний паспорт та/або технічний опис та/або інший документ, що підтверджує якість предмету закупівлі).

-Гарантійний лист про те, що Учасник за власний рахунок забезпечує гарантійне обслуговування товару, в межах його гарантійного строку.

-        Гарантійний лист, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок учасника (постачальника).

-        Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни.

-        Гарантійний лист що підтверджує дотримання вимоги щодо захисту довкілля: Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту  довкілля та вимогам  чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації та щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище іздоров’я людини. Учасник зобов'язаний вживати заходи із захисту довкілляі забезпечити постачання товару у відповідності з вимогами чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища.

-     Документ що підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ EN 494:2019.

Додаткові умови:

-     У разі нестачі, поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов'язується за власний рахунок у строк до 3 календарних днів з дати складення Сторонами акту про виявлені недоліки (дефекти) або нестачу Товару усунути такі недоліки (дефекти) або замінити неякісний Товар на Товар належної якості та допоставити Товар. При цьому строк, протягом якого Постачальник здійснює заміну Товару вважається порушенням строку поставки з нарахуванням пені відповідно до умов цього Договору.

-     Дані у всіх наданих документах щодо виробника повинні співпадати;

-     Всі технічні та якісні характеристики пропонованого товару повинні бути відображені в технічних умовах виробника або сертифікатах або інших документах що підтверджують технічні та якісні характеристики, та відповідати вимогам тендерної документації;

-     На всі документи видані не на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника;

-     Всі ризики, пов’язані з втратою товару при транспортуванні до складу, відносяться на Постачальника (Учасника).

- Всі витрати пов’язані із постачанням, заміною, перевезенням, завантаженням розвантаженням Товару несе Учасник/Постачальник.

- Гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку забезпечує Учаник/Постачальник.

Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнену таблицю 1 цього додатку №2 до тендерної документації.

Обґрунтування

очікуваної вартості

предмета закупівлі

Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому. Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 196 500,00 грн. (Сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

Технічна специфікація Таблиця 1

з/п

Найменування Товару

Країна походження

Опис та основні характеристики Товару

Одиниця виміру

Кількість

1.

Шифер IFCEM HТ 8-хвильовий безазбестовий (або еквівалент)

 

  • Матеріал - фіброцемент (без вмісту азбесту)
  • Тип - хвилястий
  • Кількість хвиль (штука) - 8
  • Товщина (міліметр) - 5.8
  • Довжина (міліметр) - 1750
  • Ширина (міліметр) - 1130
  • Корисна площа листа (метр квадратний) - 1.68
  • Вага (кілограм) - 23
  • Колір - сірий
  • Профіль - 40X150

шт

500

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора